Sunday, January 16, 2011

SAT! BOOKS! LOSERS! LOVE! We got it awl, shiz.

My SAT is in ONE WEEK. Its safe to say that I still have not yet completed a single practice test.
I blame it on KESC and the government, like any responsible Pakistani, so its all cool man. Shit.

Two people keep calling me and texting me. They're not my friends, or anyone I know. They are lovely frAndshipers. I'm posting their numbers here, so you , awesome followers (if bored) can spam their inboxes like they have spammed mine.
Or just give the numbers to your pathan chowkidars? Or whatever.
I trust you to do WOTEVA U FEEL LYK.


The first one's name is Hussain, the second one goes by Abid.
Yeah, they're stupid enough to sign their name at the end of every text.

And while you're at it, could you PLEASE report this fucked up fellow?!/thekarachigirls

Thanks guys <3.

So anyway, I read another awesome book, when I should have been studying.

Forget You, by Jennifer Echols.

 I chose to read this (e)book because I sorta got jilted at the altar. [Long, stupid story.]

And well, I really wanted to forget. The crucial thing, that I had infact forgotten {no pun intended} though was that the blurb said it was about amnesia, not about FORGETTING THE GUY WHO U LUF.

So anyway, all that aside.
Forget You was AMAAAZING.
I loved it.
It was one of those big-smile-at-the-end books.
I did, anyway.

What its about:

WHY CAN’T YOU CHOOSE WHAT YOU FORGET . . . AND WHAT YOU REMEMBER? There’s a lot Zoey would like to forget. Like how her father has knocked up his twenty-four- year old girlfriend. Like Zoey’s fear that the whole town will find out about her mom’s nervous breakdown. Like darkly handsome bad boy Doug taunting her at school. Feeling like her life is about to become a complete mess, Zoey fights back the only way she knows how, using her famous attention to detail to make sure she’s the perfect daughter, the perfect student, and the perfect girlfriend to ultra-popular football player Brandon. But then Zoey is in a car crash, and the next day there’s one thing she can’t remember at all—the entire night before. Did she go parking with Brandon, like she planned? And if so, why does it seem like Brandon is avoiding her? And why is Doug—of all people— suddenly acting as if something significant happened between the two of them
Controlled, meticulous Zoey is quickly losing her grip on the all-important details of her life—a life that seems strangely empty of Brandon, and strangely full of Doug.


I loved it because of the romance, it was sizzling and Doug was awesome.
I liked Zoey, except I was always slightly annoyed by her, since she didnt act like a normal teen- I dont know, I felt that she was too detached from whatever was happening, and wtf was all that shit about Brandon? {MILD spoilers} I disliked the fact that she kept calling him her boyfriend, when she KNEW he was a player. And just because she'd slept with him once.
Oh and the whole sleeping-with-someone-to-distract-yourself-from-tragedy bit is so overrated and screwed, both literally and figuratively thats its not even funny anymore.
What I adored was how much Doug cared for Zoey, and the huge-attention-to-detail type things he did for her. For example, it was so sugar sweet of him to drag her away from the car, even with a leg searing with pain- and then how he asked Zoey's best friends to stop acting stupid and befriend Zoey again... adooorable and so FREAKING cute.
I'm a strong believer of the whole 'its the little things' shit, and thus, Doug rocked.
To gush on and on.. I loved the amnesia thing, I loved how Doug always tried to protect Zoey, I loved how she was a good swimmer and wasnt like any of the cliched cheerleader/loser types and etc etc. {End: Spoilers}

What I'm trying to say it, READ IT, AND LOVE.


Okay, thats enough for today, I suppose. I'll leave ya'll with another awesome quote my that same soon-to-be-famous-loser.

Saieen scene bhi mean hai muscle bhi lean hai aur biscuit bhi peak frean hai aysi to baat hi nahi hai C:

Hahaha, I love him, it made me totally LMAO. 
But not ROFLMAO, for THAT, you gotta check the other quote here.

k bai now.


  1. Stupid people bhee na. Bus. Too stupid.


  2. hahaha jilted at the altar??? about overstatng thngs larki... chill out have sme choclate ur gonna do almost gud at sat...why worry when ur a lahori???

  3. "why worry when you're a lahori"
    DAMNIT i wish i was a lahori just so i could use that phrase.

    ChickLitGirl, you're awesome. be my best friend.
    and i would have messaged those guys but i'm not gutsy enough. :P
    and good luck for your SAT. ♥





  5. God. Desperate callers. Just pick up their calls and throw the phone inside a box.
    =) Been long since I came on ur blog. Always love it.
    Best of luck. =D
    <3 check my blog out, ive started writing a story.

  6. saeein,in larKo ka tu secence fLop kardiya.

    Best of luck for your sat.
    And hilarious quote.....XD

  7. Saleeha.. I KNOW, RIGHT. Luff u.

    Umer, hahaha, you know me ;)

    Furree Kat- I'D LOVE TO :D
    and haha, thanks.

    Sana- Yeah been there done that. These ones though, are reeealllyyy persistent.
    Thanks for the love, it feels awesome to be appreciated for this, since its not intellectual or insanely funny and stuff. Its just intensely me. Thanks <3

    Hamza... hahaha did you do anything?
    Thanks, and yeah I know, thats why I posted it. :P

  8. i feell lyk readin dis......asap!!!:)thnx gurl...first timer at ya blogg!!! n in lovvvvv wid ya template:)

  9. Divsi, thanks :D, I made it myself :D.


Thinking of leaving a comment?
That's why you're awesome.